Barion Pixel

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Maczkó-Kelemen Inez Nikolett, székhely: 1171 Budapest, Nápoly utca 9., adószám: 46912192-1-42), mint a www.inz.hu honlap kizárólagos üzemeltetője (a továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Felhasználó, a továbbiakban együttesen: Felek).

1) A szolgáltató adatai:
Név: Maczkó-Kelemen Inez Nikolett egyéni vállalkozó
Székhely: 1171 Budapest, Nápoly utca 9.
Levelezési cím: 1171 Budapest, Nápoly utca 9.
Adószám: 46912192-1-42
Nyilvántartási szám: 58425457
Kamarai nyilvántartási száma: BU46912192
E-mail cím: info@kelemeninez.hu
Telefonszám: +3630/097-4097

2) A Felek közötti szerződés létrejötte
2.1) Jelen ÁSZF a www.inz.hu weboldal használatának általános szabályait határozza meg. Az ÁSZF szabályozza a felek tartós jogviszonyának általános feltételeit, a felek jogait és kötelezettségeit. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A fenti weboldalon történő szolgáltatásnyújtást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: ”Ektv.”) szabályozza.
2.2) Szolgáltató definíciója: A weboldalon, valamint közösségi médiában hirdetett, a tevékenységi körébe illő szolgáltatást nyújtó egyéni vállalkozó.
2.3) Felhasználó definíciója: Azon természetes személyek, akik a Szolgáltató tevékenységi körébe tartozó szolgáltatásait a weboldalán keresztül igénybe veszik, időpontfoglalás céljából nevüket, e-mail címüket és telefonszámukat a Szolgáltató rendelkezésére bocsátják.
2.3.1) Jogi személyiségek mint felhasználók definíciója: Jogi személyiségek részére számla kibocsátását nem gyakorlom az új KATA adózás szabályozása alapján; azonban felhasználóként munkavállalóinak megrendelheti a szolgáltatás azzal a kikötéssel, hogy a pénzügyi tranzakció és a számlázás természetes személy munkavállalójával történik.
2.4) Szolgáltatások: A https://inz.hu/szolgaltatasok/ oldalon található szolgáltatások közül a Felhasználó által ténylegesen megrendelt szolgáltatás.
2.5) Időpontkérés: A Felhasználó ennek segítségével kap a Szolgáltató weboldalán online vagy akár telefonon megadott időpontot a szolgáltatás igénybevételére. Online időpontfoglalás esetén szükséges a Felhasználó neve, telefonszáma és email címe megjelölése, mely alapján Szolgáltató jogosult visszaigazoló és emlékeztető email-t küldeni, vagy akár telefonon felvenni a kapcsolatot Felhasználóval. Az időpontkérés folyamán köteles a Felhasználó fennálló egészségügyi problémájáról tájékoztatni a Szolgáltatót! A weboldal szolgáltatásai minden Felhasználót azonos módon illet meg. A weboldalon történő online időpontfoglalás még nem minősül a szolgáltatás igénybevételének, pusztán a Felhasználóval történő kapcsolatfelvételre szolgál. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető kárért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltató online megkeresést követően munkanapon 24 órán belül felveszi a kapcsolatot a Felhasználóval az időpont véglegesítése miatt. Az időpont visszaigazolását követően a szerződés elfogadottá válik Felek részéről.
2.6) Szolgáltatás igénybevételére vonatkozó emlékeztetés: A Szolgáltatás igénybevétele előtti napon a Szolgáltató írásos formában emlékeztetőt küld Felhasználó részére, mely emlékeztető elküldésének időpontjától kötbér ellenében lehet elállni a szerződéstől Felhasználó részéről.
2.7) Szolgáltatás igénybevétele: Felhasználó a lefoglalt időpont előtt maximum 5 perccel hamarabb érkezhet, így biztosítva Szolgáltató megfelelő felkészülését és Felhasználó maximális megelégedettségét. A lefoglalt időpontban Felhasználó igénybe veszi az előzetesen egyeztetett szolgáltatást. Szolgáltató lehetőséget biztosít beosztásának függvényében további a https://inz.hu/szolgaltatasok/ oldalon található szolgáltatás igénybevételének azonnali teljesítésére. Amennyiben Felhasználó késve érkezik, abban az esetben a szolgáltatást az eredetileg megállapodott időpont végéig adja a szolgáltató, azonban az eredetileg leszerződött szolgáltatás teljes ellenértéke kerül kiszámlázásra. A szolgáltatás igénybevétele alatt fehérnemű viselése kötelező.

3) A szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése és számlaadási kötelezettség
3.1) A szolgáltatás igénybevételét követően azonnal e-számla kerül kiállításra a Billingo online számlázórendszeren keresztül. A számla kiállításához jogszabályi kötelezettség alapján természetes személy Felhasználó nevét és lakcímét vagyok köteles elkérni és szerepeltetni. Ezen felül Felhasználó e-mail címére lesz szükség az e-számla kézbesítéséhez. A számla nyomtatását Felhasználó különös kérésére 72 órán belül biztosítja a Szolgáltató.
3.2.1) Jelen pillanatban készpénzben, bankkártyával a szalonban található OTP által üzemeltetett POS terminálon, valamint az OTP Bank Nyrt-nél vezetett 11717009-22488958 bankszámlaszámra történő azonnali átutalással, OTP, MBH és K&H SZÉP kártyával rendezheti Felhasználó az igénybevett és kiszámlázott szolgáltatást Szolgáltató részére.
3.2.1) Online ajándékutalvány vásárlásakor a Barion Payment Zrt által biztosított felületen is megfizethető az utalvány ellenértéke. Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
3.3) Felhasználó köteles a szolgáltatást fizetőképességenek teljes tudatában igénybe venni. Amennyiben Felhasználó a részére nyújtott szolgáltatás ellenértékét nem tudja kiegyenlíteni, úgy a Szolgáltató kizárja szolgáltatásának jövőbeni igénybevételétől, valamint jelen szerződés alapján Szolgáltató jogosult fizetési meghagyást benyújtani Felhasználó részére, további nem fizetés esetén faktoráltatni követelését!

4) Szolgáltatás meghiúsulása
4.1) A szolgáltatás meghiúsulása Szolgáltató részéről igazolt VIS MAJOR esetén a Szolgáltató nem róható felelősségre, azonban kötelezettséget vállal, hogy a lehető leghamarabb jelen szerződésben vállalt szolgáltatását teljesítse Felhasználó részére. Amennyiben a szolgáltatás meghiúsul a Szolgáltatónak felróható ok következtében, úgy a Szolgáltató kötelezettséget vállal, hogy a lehető leghamarabb jelen szerződésben vállalt szolgáltatását teljesítse Felhasználó részére, valamint kárpótlásként további 30 perc alsó, vagy felső test masszázst díjmentesen biztosít egy kölcsönösen egyeztetett időpontban.
4.2) A szolgáltatás meghiúsulása Felhasználó részéről igazolt VIS MAJOR esetén nem jár semmilyen retorzióval. Amennyiben a Felhasználónak felróható okokból elmarad a szolgáltatás igénybevétele, Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér mértéke a szerződött szolgáltatás értékének 80%-a. A Felhasználónak felróható ok következményeként a Szolgáltató dönthet a Felhasználó szolgáltatásból való kizárásáról.

5) Szolgáltatásból való kizárás
5.1) Amennyiben Felhasználó a szolgáltatás helyszínén bűncselekményt követ el, azonnali kizárást von maga után, valamint számolnia kell cselekedete következményeként a Szolgáltató által megtett feljelentéssel.
5.2) Amennyiben Felhasználó valótlanul rossz hírét kelti a Szolgáltatónak, Szolgáltató kizárja további szolgáltatások igénybevételéből.
5.3) Amennyiben Felhasználó szexuálisan zaklatja a Szolgáltatót, amellett, hogy kizárásra kerül a szolgáltatásból, rendőrségi feljelentésre is számíthat, ahol szembe kell néznie tettének következményével!
5.4) Amennyiben Felhasználó olyan betegséggel rendelkezik, ami veszélyezteti a Felek valamelyikének egészségét, kizárásra kerül a szolgáltatásból.
5.5) Amennyiben Felhasználó nem a higiéniai előírásoknak megfelelően érkezik. Bővebb információ: https://inz.hu/gy-i-k/

6) Felhasználó panasza esetén közvetlenül a Szolgáltatóhoz tud fordulni írásos formában az info@kelemeninez.hu e-mail címre küldött levéllel.
Tehát a Felhasználók panaszaikkal, kifogásaikkal közvetlenül először a Szolgáltatóhoz fordulhatnak, aki minden tőle telhetőt megtesz az esetleges jogsértések megszüntetése és orvoslása érdekében. A panaszkezelés határideje 30 nap.
A Szolgáltató a felhasználói panaszt elutasító álláspontját az írásbeli válaszában indokolni köteles, illetve a Felhasználót tájékoztatni köteles arról, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, és ezek milyen levelezési címen érhetőek el.
A Felhasználó jelen esetben a Szolgáltatóval szemben Budapest Főváros Önkormányzata Főpolgármesteri Hivatal, vagy annak Jegyzője, továbbá a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatal, vagy az illetékes bíróságok és hatóságok előtt érvényesíthetik jogaikat.
Szolgáltató az esetleges panaszok közlése érdekében tájékoztatást ad ügyfélszolgálati levelezési címéről, elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, és telefonszámáról.

Fogyasztóvédelmi eljárás

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál lehetséges. Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatalok.hu/

Bírósági eljárás

Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

Békéltető testületi eljárás

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye, tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy az Ön által a kérelemben megjelölt Békéltető Testülethez fordulni. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

A békéltető testület – kivéve, ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér – a meghallgatást személyes jelenlét nélküli, hang- és képi átvitelt egyidejűleg biztosító elektronikai eszköz útján online formában tartja meg (a továbbiakban: online meghallgatás).

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli, ennek keretében kötelesek vagyunk a békéltető testület felhívására határidőn belül válasziratunkat megküldeni a békéltető testület számára. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével a vállalkozás a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani köteles. Az online meghallgatáson a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles online részt venni. Ha a fogyasztó személyes meghallgatást kér, a vállalkozás egyezség létrehozására feljogosított képviselője köteles legalább online részt venni a meghallgatáson.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://www.bekeltetes.hu

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület
Székhely: Budapest
Illetékességi terület: Budapest Elérhetőség:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.
Telefonszám: 06-1-488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: bekeltet.bkik.hu
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Pécs
Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye Elérhetőség:
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
Honlap: baranyabekeltetes.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Miskolc
Illetékességi terület: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye Elérhetőség:
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám: 06-46-501-091
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Honlap: bekeltetes.borsodmegye.hu
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Szeged
Illetékességi terület: Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye Elérhetőség:
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-549-392
E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu
Honlap: bekeltetes-csongrad.hu
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Székesfehérvár
Illetékességi terület: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye Elérhetőség:
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
Honlap: www.bekeltetesfejer.hu
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Győr
Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye Elérhetőség:
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu
Honlap: bekeltetesgyor.hu
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Debrecen
Illetékességi terület: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye Elérhetőség:
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
E-mail: bekelteto@hbkik.hu
Honlap: hbmbekeltetes.hu
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Budapest
Illetékességi terület: Pest Vármegye Elérhetőség:
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszám: 06-1-792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap:
panaszrendezes.hu

7) Ellenjavallatok:
A Felhasználó köteles tájékoztatni a Szolgáltatót, amennyiben a felsoroltak közül bármelyik ellenjavallattal rendelkezik. Amennyiben nem tájékoztatja a Felhasználó a Szolgáltatót, abban az esetben az esetlegesen okozott károkért a Szolgáltató felelősségre nem vonható. Amennyiben a Felhasználó rendelkezik valamely ellenjavallattal, a Szolgáltató belátása esetén elállhat a Szolgáltatás teljesítése mellől. Amennyiben a Felhasználó tájékoztatja a Szolgáltatót, hogy rendelkezik valamelyik ellenjavallattal, és ragaszkodik a Szolgáltatás teljesítéséhez, az esetben a Szolgáltató jelen szerződés 5.4 pontja alapján a Felhasználót kizárhatja a szolgáltatásból.
A lentiekben felsorolt panaszok, állapotok valamelyikébe tartozó személy számára megengedett azonban nem javallott valamennyi szolgáltatásomon való részvétel, illetve köteles jelezni azt az időpont foglalással egyidejűleg, de legkésőbb a szolgáltatás megkezdése előtt online űrlapon, telefonon vagy személyesen a Szolgáltató felé! Amennyiben a felsoroltak között nem szereplő, de meglévő betegség fennáll úgy az előzőek értelmében szintén kérem, hogy jelezzék felém!

– stroke

– friss trauma: törés, rándulás, ficam, izom és szalagszakadás

– láz

– gyulladásos állapot

– menstruáció első 3 napja

– terhesség

– fertőző bőrbetegség: gombás fertőzés, övsömör, nyílt seb, bárányhimlő

– vérzékenység, vérhigító szedése esetén

– daganatos megbetegedés (kemoterápia után két évig, kivéve orvos által dokumentált javallatra)

– előrehaladott csontritkulás

– szívbetegség, infarktus

– keringési elégtelenség

– tüdőbetegség, TBC

– visszér gyulladás esetén (visszeres csomók)

– érszűkület

– trombózis, mélyvénás trombózis

– érelzáródásos megbetegedések

– drog, illetve alkoholos állapot

– epilepszia

– erős asztma

– felfekvés

– pacemaker

– kezeletlen magas vérnyomás

– műtét után 6 hét

– heveny panaszokkal, fájdalommal, vérzéssel, duzzanattal járó állapotok

8. Az inz.hu oldalon található webshopra vonatkozó rendelkezések és feltételek:

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket , annak jellege: elektronikus, vagy papír alapú attribútumot kiválasztva a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a „Pénztár” gombra. Áruházunkban lehetősége regisztráció nélkül vásárolhat.

Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait.

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás – (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése „függő állapot”-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • Barion fizetés – (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos Barion rendszeren keresztül)
  • készpénz/bankkártya/SZÉP kártya –  a masszázs stúdióban (1171 Budapest, Nápoly utca 9.)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes árlistának felelnek meg, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmaznak (AAM). Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Telefonos egyeztetés esetén hívja a 0630/0974097 számot.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes fizetésre.

Szállítás
A termékek kézbesítése e-mailen történik. A termékek személyesen is átvehetők a 1171 Budapest, Nápoly utca 9. szám alatti masszázs stúdióban.

A szállítástól elállás:
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal és jogi személyekkel. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek nem minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A kereskedő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termékkel a szolgáltatást igénybe vette.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről átadás során derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Jótállás és szavatosság:
A masszázs szolgáltatásokra vonatkozóan nem áll fenn jótállási kötelezettség. Az ajándékutalványok érvényességi ideje a kibocsátástól számított 6 hónap.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy e-mailben, vagy telefonos elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

9) Záró rendelkezések:
9.1) A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
9.2) A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra való csatlakozás miatt következett be. Az Ügyfélt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.
9.3) A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar Ptk. és más vonatkozó jogszabályok az irányadók

Jelen ÁSZF hatályos 2024.12.23-tól.

Kérdésed van?

Ha úgy érzed, hogy tudok segíteni, keress bátran.